poniedziałek, 26 sierpnia 2013

ProzART cz.4

Poza warsztatami stworzyłam stronki art journalowe, ta była na wyzwanie Finn "zaszalej z taśmami i paskami papieru":


text says: "I was afraid of emptiness. And you?"


A ta była ot tak, na rozgrzewkę, z tekstem  znalezionym w ogólnodostępnych materiałach przygotowanych przez organizatorki:


I jeszcze przedwarsztatowe LO, aż wstyd pokazywać po tych pracach z poprzednich postów ;)


Uwielbiam wędzonego łososia...  :D

I to by było na tyle z prac wykonanych na ProzART.Było naprawdę super i mam nadzieję, że będą kolejne edycje i że będę mogła znów wziąć udział! Dzięki dziewczyny!  :*


6 komentarzy:

Tores- pisze...

O, a tego mroźnego z jabłkiem to nawet nie widziałam, schowałaś!
Właśnie fajny jest ten Twój skrap, bo jest Twój :) Trzeba się uczyćn nowych rzeczy, ale też pielęgnować własny styl :)

Madlenia pisze...

wszystkie prace świetne, scrap wyszedł Ci taki pozytywny i energetyczny:)! Kolorki super!

Boei pisze...

Piękne prace! Ile tu energii!!! A zdjęcie super po prostu!!! Uwielbiam Cię, Magda:)))

My name is Erika. pisze...

Love your backgrounds. They are great.

OriBella pisze...

Świetne prace, wszystkie bez wyjątku i takie lubię:)

Drycha pisze...

...a ja dopiero tu dotarłam?
Co za wstyd.
Strona z Marie jest przepiękna:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...