niedziela, 24 marca 2013

króliczki :)

 Te króliczki są absolutnie przeurocze!!! W związku z tym powstało z nimi kilka kartek wielkanocnych:




Ta ostatnia była tak naprawdę pierwsza, ale z powodu późnej pory musiała być sfotografowana z lampą błyskową i zdjęcia takie sobie są, trzeba wyobrażenie wypośrodkować ;)

 (to poniższe zdjęcie to eksperyment bez lampy)


Co do papierów to jak zwykle u mnie ostatnio króluje Galeria Papieru, z dodatkiem zielonego kartonu w wytłaczane kropeczki, poza tym mam zapas szydełkowych kwiatków i postanowiłam je wykorzystywać ;)

a zima nie chce odpuścić, mam już jej szczerze dość!!! że nie wspomnę o tak drobnym fakcie, jak kosmiczne rachunki za ogrzewanie, które mam przez te temperatury za oknem,  wrrrrrr....

4 komentarze:

K.C. pisze...

Śliczne karteczki z boskimi zajączkami :) Pięknie wygląda ta symetria na karteczkach.

Dorota pisze...

Śliczne, radosne, kolorowe kartki!

maj. pisze...

Bardzo radosne!!!!!!

Boei pisze...

Rewelacyjne!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...