niedziela, 18 listopada 2012

drzewa we mgle

Ostatnio wszyscy narzekają na pogodę, ale ja akurat jestem dość zadowolona - po prostu uwielbiam mgłę! A już najbardziej drzewa i las we mgle...  W związku z tym mgliste wyzwanie Drychy na blogu 3rd Eye pasowało mi bardzo, a jak już zobaczyłam wyzwanie w Galerii Rae - Drzewo, to wewnętrzna presja zaowocowała takim oto wpisem art-journalowym:


Całość daleka od doskonałości, w dodatku z moim okropnym charakterem pisma, ale w końcu żurnalowanie takie ma właśnie być, prawda? Osobiste i niedoskonałe :)  W dodatku właśnie doczytałam, że u Drychy trzeba było jej stempelek wykorzystać, czyli nie spełniam warunków :(  No ale pewnie dobrze, bo inaczej nie wiadomo, czy bym się zmobilizowała wystarczająco, żeby coś stworzyć :)))

12 komentarzy:

angel pisze...

świetny wpis!:) pięknie mgłę uchwyciłaś:)

Tores- pisze...

Bardzo mgliście, bardzo drzewiasto i bardzo fajnie. Ja też uwielbiam mgłę, a na pogodę generalnie nie mam zwyczaju narzekać, niezależnie od tego, jaka jest :)
Coco, spotkamy się w Poznaniu 8 grudnia? :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Oj tam, niedoskonałe pismo, też wymyśliłaś ;P Jest super, mgliście i jesiennie :)

maj. pisze...

Mgła to coś, co lubię:). I przesadzasz z tym pismem!

Ula H. pisze...

Piękny wpis - mglisty i niebieski. Też lubię mgłę :)

Kreatywna Uliczka pisze...

Coco urzekający ten Twój wpis :) jestem zachwycona. Jak dla mnie idealnie ujęłaś temat...

IWA pisze...

A ja uwielbiam mgłę skraplającą się na pajęczynach... Piękne zamglone drzewa!

OriBella pisze...

Wow, Twoja mgła taka jak lubię, niebieskości, szarości i przez nią drzewa widac:) Klimatycznie, podoba mi się:)

Beakie pisze...

Piekna nostalgiczna praca :)

Berberis pisze...

świetnie wyszedł Ci ten wpis:)) i kolorki bardzo mi się podobają :)

Linda Kunsman pisze...

what a beautiful wintry scene!!

Matilde pisze...

Oooo!!!!!! Baaardzo mi się podoba!!! :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...