niedziela, 6 maja 2012

troszkę sie chwalę...

 Dziś chciałam pochwalić się mężem, który ostatnio ćwiczy się intensywnie w wykorzystywaniu różnych drewnianych pozostałości i buduje z nich meble :) Dziś ma swoją premierę fantastyczna skrzynia zbudowana z desek z porzuconych palet... Tak oto wygląda:


 

 

Jest bardzo duża i mieszczą się do niej oba moje szkodniki ;)


Poza tym ostatnio powstał również stolik, tzw. kawowy. Na zdjęciu pozuje z gazetką Somerset Studio ze scrappo ;)




I jeszcze taka szafeczka, na sprzęt różny:


Wszystko zbudowane od podstaw, z różnych resztek. Prawda, że mam zdolnego męża? :)

pozdrawiam już niemal po-weekendowo! :*



16 komentarzy:

Unknown pisze...

jacie! moja droga koniecznie przekaz mezowi ze jest diabelnie zdolny!!! zawsze marzylam o takiej skrzyni wiec ogladanie takiej-w dodatku zrobionej z "odpadow" to sama przyjemnosc! jak twoj maz ma takie zdolnosci to powinien robic takie skrzynie dla pasjonatow sredniowiecza - w bractwach rycerskich! oni bardzo poszukuja takich arcydziel!!! :) pozdrawiam cieplutko!

Lili pisze...

niesamowity jest ten twój mąż! pogratuluj mu - jest super zdolny i że jeszcze chce mu się ten talent wykorzystać!!! brawo!

skrzatka pisze...

Meble wręcz profesjonalne, skrzynia pełna uroku, że z resztek i pozostałości chwała wielka, a w skłonności do robót ręcznych i twórczości mąż przypomina Ciebie :)

Rae pisze...

Skrzynia jest cudna! I reszta też!

monikajacka pisze...

meble fantastycznie odnowione. Twój mąż ma genialne zdolności ,życzę mu wiele wolnego czasu na takie pracochłonne hobby .
wiem coś o tym bo mój tato też odnawia stare zapomniane meble ,też hobbystycznie i z wielką pasją :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniałe hobby ma Twój mąż, mebelki pierwsza klasa :)

Aida Domisiewicz pisze...

o rany! Ale rewelacja!!!Skrzynia jest boska! Zdolniacha z Twojego męża:)

Zajrzyj do mnie na bloga, mam niespodziankę dla Ciebie:)

Dunia pisze...

Jest się co chwalić!!!! Mąż to zdolniacha! Piękne mebelki wam zrobił :o)

BETIK pisze...

Aż mnie skręca z zazdrości:) A ja swojego męża nie mogę namówić na płotek wokół tarasu... dla Twojego męża byłaby to z pewnością pestka:) Zdolny mąż, piękne meble!

Barbara pisze...

Pochwała dla zdolnego męża :) skrzynia jest cudna !!!! i na pewno zmieszczą się w niej jakieś skarby (oprócz Twoich dzieci oczywiście).Tylko błagam odsuń ją od kominka co by się nie spaliła !!! dobrze,że sezon grzewczy już za nami :)

Boei pisze...

Piękne dzieła! Szczególnie skrzynia mnie zauroczył- cuuudowna:) Ale dzieci mają radość;)

Michelle pisze...

No kochana! Taki mąż to skarb! Proszę ode mnie przekazać mężowi wyrazy uszanowania i zazdrości (z powodu boskiej skrzyni!)

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! skrzynia rozwaliła mnie na łopatki... z palet? obłęd!!!
reszta mebli też się świetnie prezentuje!

Ewelina pisze...

Niesamowite rzeczy! Zdolny maz! Juz boje sie myslec co te dwa bable beda tworzyc skoro maja tak bardzo utalentowanych rodzicow! Najbardziej przypadl mi do gustu stolik, jest fantastyczny.
Pozdrawiam serdecznie

Mirella pisze...

po tych wszystkich pochwałach dla męża, to ty teraz musisz mocno uważać, aby się nie wydało gdzie mieszkasz - bo zacznie się polowanie na ten skarb :)))

Ludkasz pisze...

No baaaaardzo zdolny mąż:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...