poniedziałek, 9 kwietnia 2012

"M" jak...

"M" jak Magda (moje imię) lub część napisu DOM - jeszcze nie wiem ostatecznie. Powstała z okazji wyzwania#6 na blogu sklepu stonogi.pl, którego motywem przewodnim tym razem jest literka właśnie. Ja swoją literkę postarzyłam wg metody, którą pokazywałam już TU i dodatkowo ozdobiłam decoupage. Wzór może banalny, ale do sypialni mi pasuje, bo chustecznik też mam w róże i narzuta na łóżko w podobnym klimacie również :) Literka dwustronna, a pozuje w dużym pokoju, obok maszyny do szycia marki SINGER, która jest pamiątką po mojej babci (nie działa niestety, ale nie ma to w sumie większego znaczenia). Zdjęć kilka, żeby było widać, że kwiatki się rozrosły gdzieniegdzie na boki ;)




Gdyby ktoś chciał sobie literkę nabyć drogą kupna, to cały alfabet, w dwu rozmiarach, dostępny jest oczywiście TUTAJ. No i zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu - interpretacja tematu jest dowolna, w pracy musi się po prostu znaleźć wyraźna litera... :)

I serdecznie chciałam podziękować za tak liczne komentarze pod moją poprzednią pracą, było mi niezwykle miło je wszystkie czytać!

pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego tygodnia poświątecznego! i może wreszcie przyjdzie prawdziwa wiosna?


ps. gdyby ktoś jeszcze nie wiedział - sklep stonogi.pl jest czynny również stacjonarnie i ma nową siedzibę - od 2. kwietnia działa w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 111 (naprzeciw Netto). i są jeszcze wolne miejsca na bardzo ciekawe warsztaty ;)

11 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wzór nie jest banalny, tylko śliczny i romantyczny, literka podoba mi się bardzo :)

Lili pisze...

Świetna litera:)) no i dowiedziałam się w końcu, jak masz na imię:)))

Dunia pisze...

Śliczna i romantyczna ;o)

lilavati pisze...

mnie też bardzo się ta literka podoba:)

Tores- pisze...

Śliczna litera, romantyczna bardzo, wcale nie przesłodzona i wcale nie banalna.

Nowalinka pisze...

Piękna jest, bardzo mi się podoba :)

KOLOROWY ptak pisze...

piękna i nostalgiczna!
a maszyna... mrrrr! zazdraszczam :)

OriBella pisze...

O raju, jaka cudna literka, idealna!!! I taki delikatny, romantyczny wzór, podoba mi się bardzo....i ta maszyna w tle za nią również;)

Michelle pisze...

Piękne M!

Barbara pisze...

jest piękna...mi przychodzi też na myśl,że to po prostu m jak miłość -i nie nawiązuję do nudnego tasiemca,tylko do miłości do tworzenia :)

Mia pisze...

Piękna ta literka !! A ja po prostu kocham literki ! I pamiątka po babci tez cudowna.. ja też mam taką maszynę staruszkę, tylko to moja jedyna maszyna, więc na niej szyję choć ledwo dyszy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...