wtorek, 6 grudnia 2011

okrąglaczki część 1. i prezent

Zrobiłam serię kartko - bombek. Ale pokażę w dwóch częściach, bo pozostałe nie załapały się na sesję w dziennym świetle i zdjęcia są do niczego :/ Spróbuję zrobić nowe fotki jutro... A na razie pokazuje te:






A to są prezenty, otrzymane przeze mnie na wymianie mikołajkowej KGMiP, które obiecałam pokazać. Wykonała je wszystkie Trzpiot, a gdyby ktoś nie rozpoznał na zdjęciu to informuję, że są tam: dwie świąteczne podkładki, dwustronna zawieszka duża i mała, ceramiczny wisior i ceramiczna mydelniczka. Możecie mi zazdrościć, o! ;)


Ta mydelniczka jest obłędnie piękna, już pełni swoją funkcję w łazience!

Jeszcze raz serdecznie dziękuję, piękne te prezenty!!! :* :* :*

I jeszcze się nie chwaliłam, ale dostałam od Timboctou - na zachętę do żurnalowania - taki piękny art-album:


Zdjęcie autorki, więcej możecie zobaczyć TUTAJ. Bardzo bardzo dziękuję!!! Nie obiecuję co prawda, że szybko się zapełni, ale powoli dojrzewam do tego :)

pozdrawiam serdecznie zaglądaczy i serdecznie dziękuję za wszelkie komentarze!!! :*

13 komentarzy:

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Kartki cudne! Każda co do sztuki. A wymianki zazdroszczę, a jakże :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo fajne karteczki, naprawdę zaszalałaś :) I super prezenty, mydelniczka świetna, mogłaby służyć za przycisk do książek :)

Berberis pisze...

wszystko cudne!!! świetne zawieszki i fantastyczne upominki!!!

Trzpiot pisze...

:) a ja pochwalę kartki 1,3,4,5 są super, a 3 i 5 wręcz kapitalne. 2 proszę w dziennym świetle bo zapowiada się też atrakcyjnie ale kwiat nie nabrał w tym świetle jeszcze uroku :)
Cieszę się, że paczuszka przypadła Ci do gustu, pakowałam ją "z pewną dozą nieśmiałości" :)

Hogata pisze...

Ale fajnie Ci te kartki wyszły :) Najbardziej podoba mi się trzecia. Musiałaś być baaardzo grzeczna, bo tyle pięknych prezentów dostałaś ;)

Ludkasz pisze...

Wow, no cudne prezenty dostałaś:) No oczywista oczywistość,że zazdroszczę;)A kartko bombki wyszły superowo:)
PS A moi kolędnicy muszą poczekać, bo mnie totalnie rozłożyło..i jutro zamiast do pracy idę do lekarza;(

Natka pisze...

Kartki-bombki cudne i prezenty rewelacyjne po prostu (zazdroszczę:)

maj. pisze...

Piękne okrąglaczki a prezenty cudne!!!!

Kardamonowa pisze...

Super kartki - bardzo mi się podoba taka forma i jest fajnym prezentem. A jak o prezentach mowa - cudowności!

Tores- pisze...

Coco, no super pomysł, żeby na tych bazach zrobić bożonarodzeniowe kartki! Jak nie zapomnę, to za rok wykorzystam :D Wielkanocne już takie robiłam, ale jak widać do innych klimatów też jak znalazł.

Scraperka pisze...

ale cuda:)))

Chimera pisze...

Przeurocze są te karteczki, wszystkie bez wyjątku!! Prezenty świetne, po cichu zazdroszczę ;)

Boei pisze...

Piękne kartki zrobiłaś- podziwiam za organizację w tym przedświątecznym galimatiasie, bo mi na nic czasu nie starcza;)
Prezenty śliczne, zwłaszcza mydelniczka:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...