czwartek, 24 listopada 2011

latarenka adwentowa i kolejna przeróbka puszki

Bardzo żałuję, że w szkole mojego szkodnika nie dają więcej nieco czasu przy zadawaniu domowych prac twórczych... Miałam ogromną ochotę wypróbować ten kurs na oszranianie szkła, brakowało mi tylko motywacji. A kiedy pojawiła się motywacja, to z kolei nie miałam jak podjechać do sklepu... Musieliśmy więc poprzestać na moich dotychczasowych umiejętnościach ;) I tak postanowiłam, że zdekupażujemy słoik. Jasiek wybrał motyw (ja miałam ochotę na coś innego, ale nie dał się przekonać) i przykleił. Ja wzbogaciłam kropkami i owinęłam sznurkiem, żeby było jak trzymać. Tak wygląda nasza latarenka oświetlona:

Do środka wrzuciłam trochę ozdobnego "piasku", żeby świeczuszka się nie przysuwała zbyt blisko brzegów. Mam pewne obawy, że słoik mógłby pęknąć... Tu widać środek:


A tak wygląda latarenka w świetle lampy błyskowej. Widać też tu, że sznurek zabezpieczyłam grubą warstwą kleju Magic, który nie zdążył zaschnąć całkowicie przed sesją zdjęciową ;)


I jeszcze ostatnio przerobiłam kolejną puszkę, która powędrowała do koleżanki Jaśka w ramach podziękowania za pomoc w pewnej sprawie. Koleżanka szalenie lubi kolor różowy, a fioletowy jest na drugim miejscu, dlatego puszka wygląda teraz tak:


Też lampa błyskowa w użyciu niestety... :(

I dziękuję serdecznie za tak niesamowicie życzliwe przyjecie naszego zamkowego eksperymentu budowlanego z poprzedniego posta!!! :* :* :*

9 komentarzy:

gooseberry pisze...

bardzo fajna latarenka... pomysłowe wykonanie!

Jyoti pisze...

Śliczna latarenka! Bardzo ładny wzór:) A puszeczka na pewno sprawiła radochę obdarowanej:)))

Barbara pisze...

Widzę,że ralizujesz się na całego w pracach domowych szkodnika swego.Moja mała przyszła ostatnio z wieeeeelkim brystolem i oświadczyła,że zgłosiła mnie na ochotnika do zrobienia gazetki szkolnej...hahaha...dzieci są niesamowite a twój lampionki sliczny,jak znalazł na zbliżające się roraty :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetny lampion, pomysłowo użyłaś słoika :)

maj. pisze...

Ach, piękne!!!!!

Kardamonowa pisze...

Jako wielbicielka świeczników - mówię z całą mocą - super latarenka! ;)

Ludkasz pisze...

Piękna puszeczka Ci wyszła:) I latarenka też niczego sobie;)Świetny pomysł:)

Dunia pisze...

Już czekam na takie zadania domowe :o)

agea happiness pisze...

fajniutki ten lampion, a puszka na pewno się spodobała:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...