niedziela, 14 sierpnia 2011

kolczyki

Po pierwsze - przepraszam za zdjęcia. Nie wiem jak bym się starała, fotografować nie umiem :( A już zrobić przyzwoite zdjęcia biżuterii, to w ogóle wyższa szkoła jazdy... Dlatego tych akurat "dzieł" właściwie nie pokazuję na blogu, ale dziś chciałam znów spróbować i urządziłam mają sesję foto, efekty poniżej.

perełki -mleczna i szara, zrobiłam dla siebie specjalnie na komunię starszego szkodnika:




kryształek swarovskiego (pięknie odbija światło!) i taki melanżowy koralik, granat z odrobiną szarości:

Ostatnie zdjęcie z lampą niestety, ale dzięki temu dobrze widać ten melanż ;)

Chętnie wysłucham waszych opinii i z góry dziękuję za wszystkie komentarze! :*

17 komentarzy:

JagaBa pisze...

i ja miałam kiedyś ten problem:)..patrząc na Twoje,zatęskniłam za tym rodzajem rękodzieła..
Kolczyki sa sliczniutkie,takie wdzięczne bardzo..

p.s.reklamy zniknęły,i to chyba po Twoim poście,heehee

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Kolczyki są śliczne, a co do robienia im zdjęć niestety nie pomogę, ale może znajdziesz jakieś ciekawe informacje tu http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=82959&page=30 :)

Ludkasz pisze...

śliczne kolczyki:)

asica.p pisze...

wszystkie mi sie podobaja:)

Dunia pisze...

Swietne kolczyki! Szczegolnie te perekowe mi sie szczegolnie podobaja :o)

Guriana pisze...

w tym plenerze prezentują się ślicznie:))

Berberis pisze...

świetne kolczyki - obie pary mi się podobają :)))))

Niebiesko_Oka pisze...

Cudne kolczyki!
Koleżanko - Jesteś wszechstronnie uzdolniona :).

ArtMagda pisze...

fajnie wychodza fotki kolczyków zawieszone na kieliszku,czy ładnej szklance,moze spróbuj? choc te fotki wcale zle nie sa, a kolczyki świetne naprawde!!!

timboctou pisze...

a mnie się podobają na kamieniach, świetne są!

Anonimowy pisze...

Kłamca w Art Piskownicy Anna Maria Wolniak posiada maturę to prawda, jak sama pisze w wywiadzie dla "Prima Marketing"- Cytat" ...jestem absolwentem ASP w Łodzi" to kłamstwo!!!!!! Tylko dlaczego to napisała? Jeśli wstydzi się matury, niech zapisze się na studia.

coco.nut pisze...

no dobrze Anonimie, ale co mnie to obchodzi??? Anna-Maria tworzy pięknie, a jej wykształcenie kompletnie nie jest moją sprawą i na moim blogu doprawdy nie życzę sobie takich komentarzy!

Boei pisze...

Cudowne kolczyki! Lubię takie kolory:)

silence pisze...

Kolczyki bardzo ładnie się prezentują. Lubię takie połączenia kamień-kryształek. Pozdrawiam serdecznie!

OriBella pisze...

Piękne, delikatne kolczyki, aż żałuję, że sama nie noszę:)Podobają mi się bardzo:)

Kasia pisze...

Te perełkowe są takie piękne i eleganckie! A zdjęcia wyszły super, kamień dobrze służy za tło :)

Gosienkah pisze...

Śliczne, te perłowe podobają mi się najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

PS. Może znajdziesz chwilkę i zaglądniesz do mnie po candy?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...