poniedziałek, 2 maja 2011

poszarpaniec i śmieciuchowiec ;)

Miałam ostatnio szczęścia trochę w losowaniu i udało mi się wygrać nowe papierki z Galerii Rae. Muszę powiedzieć, że są piękne, na żywo naprawdę duuuużo ciekawsze niż na internetowych obrazkach :) W dodatku nawet te niby typowo dziecięce są dość uniwersalne, przez swoje drugie strony. Warto zajrzeć tutaj, kto jeszcze nie widział ;) A oto, co udało mi się stworzyć:

Jeśli ktoś dojrzy jakieś wpływy Enczy, to będę bardzo zadowlona, bo ostatnio jestem wręcz zauroczona jej kartkami i chciałam w jej estetyce podziałać. Aczkolwiek nie jest to w żadnym wypadku lift, one mi jakoś nie leżą... :/

A w ramach odstresowania po sprzątaniu kącika scrapowego z nawarstwionych resztek przeróżnych, zrobiłam takiego śmieciuchowca - poprzyklejałam wyłącznie resztki walające się po biurku... A resztek przeróżnych (takich na bieżąco) mam tyle, że co najmniej 5 takich jak poniżej - kolaży? - mogłabym stworzyć...


A teraz zdecydowanie MUSZĘ się zabrać za zaproszenia komunijne... :)

Życzę przyjemnego ostatniego dnia weekendu majowego!

11 komentarzy:

asica.p pisze...

o ta resztkowa baaardzo mi się:)

Nowalinka pisze...

Pięknie działasz :)

Tores- pisze...

Też macałam papiery Rae i uwielbiam ich lewe strony :) Kartka z tulipanami świetna, te poszarpane rameczki i szycia dookoła rewelacyjnie Ci wyszły. I śmieciuchowiec bardzo śmieciuchowy, to lubię.
A zaproszeń komunijnych bardzo współczuję ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

No fajne są obie, chociaż każda inna :)
Ja tez papierki Rae uwielbiam, dziś dostałam i już tnę :)

Lili pisze...

ślicznie śmiecisz:)

Berberis pisze...

świetnie Ci wyszły karteczki!!!!

lin_ka1 pisze...

mnie się też podobają, choć dla mnie ta pierwsza "jest bardziej".

Ludkasz pisze...

Po pierwsze gratuluję Ci zostanie DT, po drugie gratuluję wygranego candy:) Karteczki są świetne, zwłaszcza pierwsza jest w moim typie;)
Poprzednie prace także mi sie podobają:)
Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za odwiedziny:) Ja jakoś ostatnio nie mogę wyrobić się z czasem;)

Michelle pisze...

Piękna kartka, ale kolaż najfajniejszy!

gaja pisze...

Piękna tulipanowa a śmieciuchowa rewelacja !!!!

Mirella pisze...

karteczka z tuipanami ŚWIETNA :) niebanalna bardzo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...