sobota, 18 grudnia 2010

kartkowy misz-masz stylistyczny

Czyli takie, które mi nie pasowały do wcześniejszych pogrupowań ;) Różne kolorystycznie, materiałowo i stylistycznie - dla każdego coś miłego!


Jeszcze jedna tildowa, tylko dziewczyna większa i zajęła prawie całą kartkę ;)





A w ILS wielkie świętowanie 2 urodzin i różne różniste atrakcje z tej okazji, łącznie z nowymi kolekcjami papierów i wielkim rozdawnictwem na kilogramy!!! Jako że kocham papiery naszych wspaniałych projektantek, co chyba widać zresztą na moim bogu he he ;) to oczywiście nie może mnie na impezie zabraknąć!

6 komentarzy:

noomiy pisze...

chyba pierwsza i ostatnia najbardziej mi się podoba! ;)
Koronka, gwiazda, ćwiek w tej ostatniej dodają uroku ;)
Natomiast w pierwszej podoba mi się ta falbanka wisząca! :)

Nowalinka pisze...

Piękne są, pierwsza i tildowa dla mnie naj, naj :)

OriBella pisze...

Dwie pierwsze najlepsze:)))Super karteczki:)Pozdrawiam:)

Kasia pisze...

Fajny ten misz-masz :)No i zazdroszczę,że tyle kartek powstało z Twoich zdolnych rączek :)

Ludkasz pisze...

Piękne kartki:) Bardzo podobają mi się te retro:) Ale tildowa jest taka inna, fantastycznie Ci wyszła:)

Lili pisze...

wszystkie ładne, ale pierwsza chwyciła mnie za serducho:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...