niedziela, 7 listopada 2010

kolaż perfumeryjny i męska ramka

Wyczerpałam limit ilościowy w przesyłaniu informacji przez net (mam przez komórkę) i w związku z tym łącze tak paskudnie zwolniło, że mam kłopoty z otwarciem mojej gmailowej poczty, wrrrrrr :/ Dopiero po 10 zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy i powinno być znów normalnie... Póki co - to tłumaczenie dla wszystkich, którym może brakować moich komentarzy czy innej netowej obecności - gdyby były takowe osoby ;) A dziś korzystam grzecznościowo z szybkiego łącza mojej kochanej teściowej i nadrabiam nieco zaległości :)

W związku z powyższymi problemami nie zdążyłam we właściwym czasie opublikować kolażu perfumowego ze słoika na myśli craft imaginarium, na szczęście nie mają stricte ograniczeń czasowych... I muszę przyznać, że jestem z tej pracy dość zadowolona - eksperymentowałam z tłem i dużo się nauczyłam :)



A dla mojego drogiego męża zrobiłam taką rameczkę - zamiast kartki (na odwrocie są życzenia). Na niej zdanie wypowiedziane przez A. Einsteina, w moim - wielce niedoskonałym - tłumaczeniu. Ale w sumie żadne tłumaczenie, które znalazłam, mnie nie satysfakcjonowało... Nie da się ukryć, że najlepiej to brzmi w oryginale: "Life is like riding a bicycle, in order to keep your balance, you must keep moving." To zdanie mi bardzo pasowało, jest właściwie podsumowaniem filozofii życiowej mojego męża... A tak wyszła ramka:

W całości z papierów Latarnii Morskiej ze scrap.com.pl i przy okazji na ich wyzwanie, mam nadzieję, że spełnia warunki, bo potraktowane są nie do końca dosłownie...

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam jesiennie wszystkich zaglądaczy!!!

15 komentarzy:

noomiy pisze...

ciekawy jest ten kolaż :)

Oliwiaen pisze...

Aż pójdę do perfumerii powąchać te perfumy :-)) (a do weryfikacji mam słowo "chane" ;-)))
Ramka bardzo fajna, taka męska, i z pięknym przesłaniem :-)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Kolaże to nie moja specjalność, jakoś ich nie czuję zupełnie, ale ramka podoba mi się bardzo, a cytat jest świetny :)

druga szesnaście pisze...

ej, ale czemu jej papieroska wycięłaś?! ;)))

przeciekawie się ogląda (i czyta) ten twój kolaż. fajnie, że się podzieliłaś.

Guriana pisze...

baaardzo podoba mi się kolaż!!:))

Nowalinka pisze...

Świetny kolaż a ramka rewelka :)

Dunia pisze...

Kolaż fajny, a rameczka WYMIATA! Rewelka :o)

Ludkasz pisze...

Ogromnie podobają mi się i kolaż i ramka:)Świetnie Ci te prace wyszły:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny kolaż!!!
Tło wyszło Ci fantastyczne... takie... bałaganiarskie ;)
Bardzo fajna męska ramka!!!
Sentencja... mrrr... ;)
:*

Mrouh pisze...

Ooo, świetny kolaż! tez lubię Mademoisielle, choć zupełnie nie pasują mi do tego dość surowego wizerunku Coco. Flakonik za to bardzo bardzo chanelski:-)

timboctou pisze...

świetny jest

Zielona pisze...

Oj bardzo dziękuję za pamięć :* U mnie wszystko ok, sklepik ruszył choć wszystko trochę w złej kolejności ;) przez studia nie mam na nic czasu :( sklepik już ruszył i też trzeba czasu na dopracowanie szczegółów :D Na szczęście czasu powoli coraz więcej, obecnie pracuje nad blogiem sklepu i wtedy mam zamiar się pochwalić postępami :)
Pozdrawiam :* i idę pooglądać Twoje nowe prace :)

Aleksandra pisze...

bardzo ciekawy, intrygujący kolaż choć nie jestem znawcą w tej materi ;) rameczka super i cytat super :) i dziekuję za odwiedziny... :)))

KOLOROWY ptak pisze...

Genialny kolaż! Z uśmiechem na ustach przeczytałam zapiski :)

Lili pisze...

kolaż już podziwiałam na c - i, jest boooski!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...