czwartek, 30 września 2010

wróżka

Dla pewnej parającej się magią słów Twórczyni, z okazji jej minionych urodzin, stworzyłam karteczkę z wróżką o tym samym imieniu :)

Przy okazji karteczka pasuje do wyzwania bajkowego w Diabelskim Młynie, zdążyłam niemal w ostatniej chwili :)

Co do materiałoznawstwa, to obrazek jest z netu, papiery z półki (chyba Basic Grey jakieś), kwiatka wyszydełkowałam osobiście, a ćwiek czekoladowy ze scrap.com.pl :)

U mnie dziś słońce, choć zdecydowanie czuje się jesień... Pozdrawiam więc jesiennie i dziękuję za wszystkie komentarze!

4 komentarze:

asica.p pisze...

bardzo ładna!!!

Filka pisze...

dawno mnie nie było, a tu tyle pieknych nowosci :)
cieplutko pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Urocza kartka, a szydełkowy kwiatek prześliczny!

Kasia- Aditu pisze...

Świetna jest ta karteczka i dobrałaś do tego genialny obrazek:]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...