sobota, 25 września 2010

skończyłam! :)

Zawzięłam się, pół nocy przesiedziałam, żeby rozgryźć schemat, prawie tydzień robiłam, ale mam i ja! Piękny szal na zimę, gruby i ciepły :) Składam niniejszym ogromne podziękowania Lorce, za inspirację i za cierpliwe odpowiedzi na moje niedoświadczone pytania! :*



Robiłam z podwójnej włóczki i zmieniłam słupki na takie z dwa razy narzucaną nitką - podwójne słupki się to nazywa? W związku z tym musiałam też zmienić wysokość łańcuszkowych słupków na takie z 4 oczkami (zamiast 3). Reszta wg schematu :) I jak już złapałam o co chodzi w tym wzorze i nie musiałam zaglądać co chwilę do karteczki z wydrukiem, to szło faktycznie sprawnie i dość szybko :) Polecam!

ps. Gdyby ktoś chciał wiedzieć, to włóczkę znalazłam w szafie, leżała jeszcze od czasów licealnych, kiedy to namiętnie robiłam na drutach (z potrzeby, bo ciężko było dostać coś ciekawego w sklepach i potem mi przeszło, bo z kolei wszystko można było kupić). Ale było to tak dawno, że aż dziw, że jeszcze się nadawała do użytku... ;)

21 komentarzy:

timboctou pisze...

fantastyczny jest!!

Ludkasz pisze...

super, bardzo mi się podoba:)

asica.p pisze...

ooooo
piękny!!!!!

Encza pisze...

WOW - piękny! Podziwiam za wykonanie i zacięcie:)

Joanna Oborska pisze...

Śliczny! Pięknie Ci idzie z szydełkowaniem:)

rosaliaa pisze...

wow, kolejna zdolna szydełkująca. szal boski, do pozazdroszczenia

Kardamonowa pisze...

Śliczny!

Oliwiaen pisze...

Bardzo efektowny! Podziwiam tym bardziej, że moja edukacja szydełkowa kończy się na półsłupkach i dalej ani rusz :-)) Piękny wzór, będziesz takim zimowym kwiatuszkiem :-)

Lorka pisze...

Super wyszedł szaliczek:)
pozdrawiam

Rossie pisze...

ja też sobie ten szaliczek sztrykuję, ale w wersji podstawowej jako ozdobę i nie ocieplacz ;)

Rossie pisze...

hekluję w sumie, co za karygodny błąd.

Dunia pisze...

Piękny i niepowtarzalny szaliczek!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękny! Gratuluję zacięcia i ukończenia dzieła:)

Nowalinka pisze...

Rewelacja, pięknie Ci wyszedł :)

Jolinek pisze...

Madzia, jesteś moim szydełkowym guru:) myślę że od tej pory nic absolutnie nic Cię nie ogranicza w tej materii.

Kayla pisze...

Super wyszedł!

BETIK pisze...

Podziwiam i zazdroszczę! Cudny szal! ...i do tego własnoręcznie uszydełkowany:)

Guriana pisze...

normalnie siedzę i się ślinie...cuuudo!!!

tulipanka pisze...

rewelacyjny!!!

monikajacka pisze...

ależ on jest cudowny i doskonały,bardzo mi sie podoba

Magda Łuczak Art pisze...

ach jaki uroczy! zazdroszczę, ja to się nawet w marzeniach za takowy nie wezmę ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...