czwartek, 23 września 2010

jesienny wysyp :)

Różne ciekawe blogowe rozdawnictwa się odbywają tej jesieni, ale zanim o nich napiszę - najpierw chciałam się pochwalić przesyłką, którą dziś dostałam. Jakiś czas temu brałam udział w wyzwaniu ptaszkowym na Diabelskim Młynie i miałam szczęście zostać wylosowaną! :) Dzięki sponsorowi, którym był sklep Panako - otrzymałam taką oto zawartość paczuszki (zdjęcie zapożyczone z bloga Diabelski Młyn):

Bardzo dziękuję!!!

Z ciekawych rzeczy dziejących się na naszym rynku skrapowym - sasilla zaprojektowała piękne papiery dla Galerii Papieru i z tej okazji urządza candy! Autorka prosiła o krótką recenzję wzorów: najbardziej podobają mi się 01, 02, i 03 - w takiej kolejności właśnie, ponieważ stanowią świetną bazę kartkową, w miarę neutralną, a jednocześnie świąteczną . Najmniej przypadły mi do gustu 04 i 05. 04 ma kolory w ogóle jakieś nie moje i nie bardzo mi świątecznie pasujące, a co do 05 - mimo, że czerwony, który przecież uwielbiam - to ma brzeg, który powoduje, że na kartki się nie bardzo nadaje moim zdaniem, a świąteczne prace to głównie małe formy - kartki i bileciki do prezentów...

zapisy do 30 września :)

Arte banale odda w zwinne ręce takie oto cudeńka:

losowanie 28 września :)


No i czy jest jeszcze ktoś, kto nie słyszał/ czytał/wie o dożynkach u cynki?

zapisy do 7 października :)


A Vernon rozdaje tajemnicze słodkości z okazji inauguracji nowego przedsięwzięcia, jakim są Warsztaty w Świecie Pasji (prowadzą je Drycha, Piekielna Owca i Wolfann!!!!).

losowanie 1 października :)

Z okazji roczku swojego bloga Jolanna postanowiła podzielić się swoim cudnym domkiem:

losowanie 30września :)


Pozdrawiam wszystkich - już jesiennie niestety, choć pogoda dziś u mnie była przepiękna i właściwie letnia :)

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...