niedziela, 5 września 2010

hmmmm...

Nic kraftowego nie poczyniłam ostatnio, chyba że za twórcze można uznać baaardzo intensywne doprowadzanie domu do stanu nadającego się do zamieszkania przez ludzi... Np. w piątek do 1-szej w nocy czyściłam łazienkę, a mąż podłączał pralkę, kontakty, gniazdka, lampy i baterię prysznicową... Mieliśmy szmpański wieczór ;) No i tak jakoś czas leci...

Zostałam jednak zaproszona przez starmachine i efinkę do zabawy w "10xlubię" - dziękuję! Tu są zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

Cóż więc lubię?
1. lubię wiedzieć - dowiadywać się jak/ skąd/ gdzie/ kto/ kiedy, poznawać nowe techniki kraftowe, często studiuję sobie jakieś zagadnienie przez czas dłuższy, potem przerzucam się na coś innego, itp.
2. lubię uczyć - przekazywanie wiedzy daje mi ogromną satysfakcję i przyjemność, jestem nauczycielką z powołania, uczę nawet tych, co nie koniecznie chcą ;)
3. lubię tworzyć - świadomość, że pomimo moich ograniczonych zdolności, jestem w stanie stworzyć COŚ, co w dodatku nie kłóci się z moim zmysłem estetycznym, jest uczuciem fantastycznym!
4. lubię góry - a konkretnie wędrówki górskie, choć już samo ich pojawienie się na horyzoncie sprawia, ze zaczynam odpoczywać :)
5. lubię ksiązki - a co gorsza, nie wystarcza mi ich czytanie, bardzo lubię je MIEĆ...
6. lubię herbatę - nie pijam w ogóle kawy, za to pochłąniam hektolitry herbaty, najlepiej w duuuuzym kubku, bez zaśmiecania jej cukrem, cytryną czy czymkolwiek innym, no i musi być mocna, chętnie earl grey
7. lubię wszystkie gadżety skrapowe - a najbardziej chyba stemple, które raczej kolekcjonuję, niż uzywam, ale nie oddałabym ich za żadne skarby!
8. lubię rozmawiać - jestem niepoprawną gadułą, uwielbiam konwersacje i dyskusje, wymianę informacji, a szczególnie lubię rozmawiać z innymi kobietami, niezależnie od wieku :)
9. lubię mieć zaplanowane - zaskakiwanie mnie ciągłymi zmianami nie wpływa dobrze na mój nastrój, a tak się jakoś składa, ze w tym, co robię zawodowo, muszę być bardzo elastyczna, ciągle się coś zmienia...
10. lubię pobyć sama - szczególnie wieczorami, po całym zabieganym dniu, muszę chwilę posiedzieć w samotności, nawet kosztem snu...

Do zabawy zapraszam: ami, stonogi, Dunię, gooseberry, Berberis, Michelle, gatto-pazzo, Jolę i joanx, czyli ekipę wielkopolską :) Pozostałe członkinie już chyba wzięły udział w tej zabawie, ale jeśli kogoś pominęłam - bardzo proszę czuć się zaproszonym!!!

2 komentarze:

Oliwiaen pisze...

Coś podobnego - niemal wszystkie punkty pokrywają się z moimi upodobaniami - oprócz tego z górami (wolę morze :-)) Ciekawe, czy rzeczywiście jesteśmy tak podobne :-))

Unknown pisze...

Fajna zabawa, a tak w ogóle, na innych postach zaobserwowałam śliczne rzeczy:) Pięknie tworzysz:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...