wtorek, 21 września 2010

bardzo kolorowa narodzinowa

Sąsiadka urodziła córeczkę w zeszłym tygodniu, dziś miała wrócić do domu ze szpitala. Z tej okazji przygotowałam w sobotni wieczór karteczkę - baaardzo kolorową, na przekór ówczesnej paskudnej pogodzie i radosną, bo w końcu okazja radosna, prawda? :)


Wykorzystałam wreszcie po raz pierwszy papiery, które kupiłam w scrap.com.pl w specjalnej ofercie z okazji otwarcia sklepu... Czy ktoś jeszcze pamięta, że ich kiedyś nie było? Trudno uwierzyć, jak nam się rynek skrapowy w ciągu tych kilku lat zmienił...
A wracając do karteczki - na ogół robię kartki z napisem, jakoś tak wydaje mi się odpowiednio, ale do tej nie pasowało mi za bardzo nic i tak zostawiłam. Mam nadzieję, że się spodoba...

Dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te pod poprzednim postem, i pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie!!! :*

16 komentarzy:

Kardamonowa pisze...

Śliczna! Miałam te papiery - pamiętam to otwarcie, jakby było wczoraj ;) Jeśli chodzi o kwestię napisu - wstążka w serduszka moim zdaniem jest wystarczająco wymowna.

noomiy pisze...

śliczny wózeczek! :) I bardzo fajne kolory! :)

asica.p pisze...

o jaka śliczna i energetyczna karteczka

Barbara pisze...

radosne kolorki jak najbardziej na miejscu ! :)

madebyviva pisze...

karteczka fantastyczna!! Napis jest tu kompletnie zbędny, bo przez wózeczek bardzo wymowna :-). A kolory są po prostu boskie!

Nowalinka pisze...

Ale słodka, uwielbiam kartki dla maluszków :)

Kasia pisze...

rzeczywiście baaardzo kolorowa, ale ładnie jej z tym :)
ja też mam ciągle te papiery :) czasem coś z nich skubnę, ale pewnie starczą jeszcze na długo ;P

Kasia pisze...

super karteczka i cała mówi z jakiej jest okazji, więc napisem bym się nie przejmowała :)

Merrymaking pisze...

Śliczna, wesoła karteczka. Takim optymizmem tchnie :)

Ludkasz pisze...

urocza kartka, bardzo optymistyczna:)

gaja pisze...

Prześliczna karteczka i właśnie dzięki tym kolorom jest taka wesoła i w sam raz pasuje na tę okazję :)

nikki pisze...

bardzo ciekawie dobrane kolorki :)

timboctou pisze...

śliczna kartka, wózek odlotowy :)

Dunia pisze...

Słodka karteczka! Napisu nie trzeba- od razu wiadomo z jakiej to okazji :o)

kartkomania.com pisze...

bardzo radosna - w sam raz dla malucha :)

Magda Łuczak Art pisze...

mam te same papiery i leżą u mnie już hoho i ciut czasu... pięknie sobie z nimi poradziłaś!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...