środa, 12 maja 2010

dziwna czapka ;)

Chciałam jeszcze poczekać z publikacją, ale co tam - dziś się widziałam z taką jedną, która namawiała mnie, żeby pokazać jak najszybciej ;) Bardzo jestem dumna z tego LOsa, bo chciałam jak najwięcej różnych różności na nim umieścić (chyba wyszło?) i oprócz bazowego papieru użyć przynajmniej jeszcze jednego, co również mi się wreszcie udało, ha! Poza tym udało mi się zacząć i skończyć w jeden wieczór, a to jest naprawdę wyczyn, jak na mnie przynajmniej! Nic to, że znów jest drzewko - pasowało idealnie, no po prostu samo tam wyrosło, zakorzeniło się i koniec :)
Bardzo jestem ciekawa waszej opinii, bo ten skrap chyba się nieco różni od moich wcześniejszych... Co o nim myślicie?


I trochę zbliżeń - nie mogłam się oprzeć... ;)



Ta biedronka przyleciała z wiatrem z katalogu owadziego marketu i przysiadła na (dłuższą) chwilę ;)



Poza tym oczywiście tradycyjnie wykorzystałam papiery z ILS, ćwieki ze scrap.com.pl i różne dodatki ze skrapowych pudełek :)

10 komentarzy:

Ludkasz pisze...

rewelacyjny!!!Tryska energią:)

asica.p pisze...

mega pozytywny:)

Unknown pisze...

super kolorki - pozytywnie energetyczny :)

Oliwiaen pisze...

Zmieściłaś tyle różności, i jeszcze 4 zdjęcia! I wyszło przy tym tak radośnie i kolorowo :-)

Jolinek pisze...

ale się zadziało:)z ogromniastą korzyścią dla scrabpookingu wyszła by dłuższa separacja netowa koleżanki:P a scrap przebogaty, ze ślicznymi minkami juniora, a drzewka to już chyba znak rozpoznawczy Coco:)

gooseberry pisze...

jak dla mnie bomba....mega pozytywny i mega kolorowy!

Berberis pisze...

fantastyczny scrap!!!!
świetne kolorki, kompozycja i te dodatki - wszystko wspaniale współgra ze sobą i tworzy zgraną całość!!!

elianka pisze...

boski scrap! a te kolory....

my paper love studio pisze...

stunning layout and loving all the small little details (that ladybug is too too too cute)

thanks also for stopping by my blog and the wonderful commment that you left. :)

Izabella Nowotka pisze...

Na dobra sprawę nie każda czapka musi być wyjątkowo ładna, a te nawet dziwne potrafią być fajne. Ja za to chwalę sobie bardzo berety wełniane https://hatfactory.pl/23-berety-welniane które moim zdaniem pasują do każdej kobiety.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...