poniedziałek, 22 marca 2010

ogrodnik czyli LO wybitnie wiosenny :)

Wygląda na to, ze obudziłam się ze snu zimowego i uaktywniłam kraftowo... Bardzo mnie to cieszy, nie ukrywam :)
Tego LO zrobiłam zamiast kartki z życzeniami dla taty, z okazji jego imienin. Jak się można domyślić, to właśnie mój tata jest na zdjęciu, w takim dość nietypowym stroju jak na prace ogrodnicze ;) Tym strojem właśnie się zainspirowałam. Mocowanie skrapa jest moim pomysłem, jak wam się podoba? Moim zdaniem pasuje, no i jest praktyczne - można zawiesić praktycznie wszędzie!






I obiecałam sobie, że następnego LO zrobię BEZ drzewka!
Może to być trudne, bo zdaje się, że kocham drzewka po prostu i pasują mi wszędzie... ;)

8 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Baaardzo fajny ogrodnik!
I ogródek ma jaki ładny :)

Jolinek pisze...

ślicznie!!! i od razu bardzo wiosennie się zrobiło :) pozdrawiam:*

Guriana pisze...

i scrap Ci wyszedł z klasą!!:))
jak kochasz drzewka to z nich nie rezygnuj...i tak same bedą sie pchały:))

Dunia pisze...

rewelacja! Te kwiatuszki, studnia, drzewko, mocowanie... Wszystko bardzo mi sie podoba.

Filka pisze...

nic sobie nie obiecuj bo dodatek drzewkowy jest bardzo fajny , ja też go lubię.
Ogronik super, studnia wymiata.
Cieplutkie pozdrowienia

Berberis pisze...

świetny scrapek - bardzo mi sie podoba i studnia i drzewo i kwiatki!!! Wyszło super!!

Nowalinka pisze...

Haha, ale fajny i nawet studnia się zmieściła :)

Kasia pisze...

Świetny jets ten scrap, tak sobie go oglądam i oglądam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...