piątek, 1 stycznia 2010

z nowym rokiem nowym... włosem! ;)

Postanowiłam wkroczyć w Nowy Rok z nowym kolorem włosów. Farba czekała, czekała, aż się doczekała ;) Gdyby ktoś miał kłopoty z domyśleniem się, o jaki kolor chodziło, to pragnę w tym miejscu oświadczyć, że to "bardzo jasny platynowy blond", czy coś w tym rodzaju :) Ostatecznie wyszło coś w rodzaju bardzo jasnej rudości... Nawet nie wiem, czy jestem niezadowolona, był to zdecydowanie eksperyment (nigdy wcześniej nie używałam farby, wstyd się przyznać?) i na razie sobie obserwuję z upodobaniem efekt (w lustrze oczywiście). Fotkę robiłam z ręki i jest nie bardzo, ale kolor widać :D


Poza tym chciałabym jeszcze spróbować szczęścia u Makówki - bardzo ciekawe candy!!!


ps. gdyby komuś wpadły w oko moje obłędnie piękne ptaszorkowe kolczyki, to można je lepiej zobaczyć tu :)

ps. 2 i jeszcze bardzo ciekawe candy u mi-ju! a jakie piękne poduszki i koty rob!! ach! cudeńka!

9 komentarzy:

rudlis pisze...

Witaj w Nowym Roku!

No kochana pięknie wyglądasz :)

Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, radości, uśmiechu w każdym dniu oraz realizacji planów :)

Jolinek pisze...

No kochana szalejesz:) zmiana fryzury a teraz i koloru, każda z nas ma takie etapy, nieujarzmioną potrzebę zmian....zapowiada się intrygująco, koniecznie muszę zobaczyć na żywo:) najlepiej w poniedziałek, pozdrawiam noworocznie:)

molla pisze...

witaj,
Wszyskiego dobrego w Nowym Roku!!
A włos- jak dla mnie rewela, zazdroszczę odwagi, bo jakem szatynka zawsze mi się marzył blond, nigdy się jednak nie odważyłam:)

gatto pazzo pisze...

No i super :). Takie zmiany są czasem bardzo potrzebne. w Nowy Rok z Nowym Włosem ;).

Wszystkiego dobrego, Coco! Mocy twórczych, dużo miłości w rodzinie, zdrowia i spotkań z najfajniejszymi poznaniankami ;)

Barbara pisze...

Pięknie..Nowy Rok-Nowy wygląd :) i życzę ci zdrowia,natchnienia i uśmiechu :*

Oliwiaen pisze...

Hahaha, no blond jak malowany :-DDDD

Wszystkiego naj w Nowym Roku!!

mzj pisze...

Ściskam noworocznie!!!
A kolor świetny - bardzo efektowny, a zarazem naturalny.

Joanx pisze...

No i fajnie!!! :D Do obejrzenia na żywo... :D

I Najlepszego w Nowym Roku! :)

Niebiesko_Oka pisze...

Najlepszego w nowym roku!
A kolor- niczego sobie :).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...