czwartek, 3 grudnia 2009

męski albumo-parawan, ale czy retro?

Tata poprosił mnie o zrobienie "czegoś" z okazji 70urodzin kolegi z pracy. Miało to być coś więcej niż kartka i najlepiej takie właśnie do postawienia... Pomysłów było kilka - ramka na sztalugach, jakaś większa kartka w nietypowym formacie... Ostatecznie stanęło na prostym w formie albumo - parawaniku, który można łatwo postawić i równie łatwo złożyć. Pod ostatnią stroną jest miejsce na kartkę z życzeniami i podpisami wszystkich, jest taką jakby kieszonką :) Motywem przewodnim są zegary, ponieważ bohater albumu kolekcjonuje stare okazy ;)
Zdjęcia wykorzystane w albumie są jedynymi, które w ogóle udało się zdobyć, gdyż pan ów nie lubi się na nich pojawiać i bardzo mało jest fotografii z jego udziałem. Robiłam co mogłam... Podobno się podobało, co mnie niezwykle cieszy :)
A wy co myślicie?











ps. a ENCZA postanowiła rozstać się z jedną swoją piękną gwiazdką :)

13 komentarzy:

ami pisze...

widziałam "na żywo" i jest boski:)
pięknie męski i taki dostojny. czy retro to ja nie wiem bo się nie znam ale bardzo gustowny i bardzo męski

Nowalinka pisze...

Świetna robota, parawan wyszedł iście męski :) Piekne dodatki i stonowane kolory :)

agnieszka pisze...

ŚWIETNA ROBOTA !!!!!! przemyślany i BARDZO meski !!!!

mzj pisze...

Baaaardzo mi się podoba. A stylistyka trochę jednak retro jest. Wprawdzie nie XIX-wieczne, tylko troszkę bliższe :)

Encza pisze...

Piękny!!!Wspaniały pomysł i piękna realizacja. pozdrawiam :)

Ludkasz pisze...

świetny pomysł, bardzo mi się podoba:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jest świetny!
"czyste" retro nie pasowałoby do tych zdjęć, wydaje mi się...
świetne te fale na papierze z czasem połączone..z upływem czasu...super!

K.C. pisze...

Rewelacyjny album. Świetne wykonanie :)

BETIK pisze...

No to ja się nie dziwię, że się podobało! Piękna praca, bardzo w klimacie! Nie wiem czy to czyste retro ale na pewno bardzo męskie!!

Jolinek pisze...

dołączam się do zachwytów, bardzo gustowna i na wskroś męska praca!
brawo!

Tores- pisze...

Dzięki za zgłoszenie do wyzwania zegarowego :)
A ten parawanik to taki bardziej old fashion niż retro, co nie zmienia faktu, że bardzo stylowy.

scrap joanny pisze...

ale cudo !!!! no boskie bez dwóch zdań !!

Arte Banale pisze...

Podziwiałam go już rok temu, a i teraz wyrażę zachwyt, bo uczynienie męskiego scrap-albumu to niełatwe zadanie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...