niedziela, 31 maja 2009

ramka z bracholem (dla mamy) i super candy ;)

Zrobiłam dla mamy ramkę. Oskrapowałam siebie i brata ;) Nie wyglądamy na tym zdjęciu jakoś szczególnie dobrze czy coś, ale lubię je, jest takie sympatyczne! Oboje się uśmiechamy i myślę, że mamie miło będzie spojrzeć sobie czasem na nas :) Niestety - próby uwiecznienia ww skrapa (20x20, na bazie ze scrapińca) były ogromnie utrudnione przez warunki pogodowe, czyli nieustanny deszcz i ogólną ponurość :( Ramka jest już jednak u mamy, a ja mam tylko takie zdjęcia i ogromnie przepraszam za ich fatalną jakość. Za to będzie ich kilka, może się uda i ilość przejdzie w jakość? ;) Mam nadzieję, że da się jednak coś zobaczyć i wyrobić opinię. Będę wdzięczna za komentarze mimo wszystko! :)



kolory bardziej jak na tym drugim zdjęciu...









Na guziku jest napis SOLIDE ELEGANT :D
Poza tym kolory przekłamane, bloger i łącze netowe mi się buntują i musiałam znów straszliwie pomniejszyć zdjęcia, ech... :(



ps. Kto jeszcze nie wie o fantastycznym candy u MonaLisy, niech szybko biegnie do niej na bloga, cuuuuudne jest!!!

6 komentarzy:

Jolinek pisze...

świetną ramezie popełniła koleżanka!!!! fotka faktycznie bardzo sympatyczna, fajnie dobrane dodatki, duużo dodatków:)) będę tu napewno częściej zaglądać bo od dziś rozpoczęłam przygodę z blogowaniem:)))nie skumałam jeszcze wielu rzeczy, ale co tam kulać się częściej po blogach będę przynajmniej :)

Kasia pisze...

ale super ramka :)a zdjęcie rzczywiście bardzo optymistyczne :)
i te kolorki bomba :)

Filka pisze...

fajna wyszła :)
podobni jestescie do siebie :P

a.batory pisze...

po pierwsze to ja nie wiedzialam ze Ty taka małolata!!!!!;D

Co do zdjec to łacze sie w bolu
dłużej zawsze latam z aparatem wokol czegos niz to robię

Ramka wyszła elegancko i ogniście-
będzie przykuwać mamy wzrok:)
:*

K.C. pisze...

Rewelacyjna rameczka. Muszę kiedyś też taką wyrzeźbić :)Może jakiś przyspieszony kursik mi zrobisz?

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...