wtorek, 24 lutego 2009

efekty pracy zeszłego tygodnia :)

Jak wspomniałąm w poprzednim poście, w zeszłym tygodniu prowadziłam małe półkolonie. Miało być dzieci 10, max. 12, ale choroba nie wybiera i w sumie było ich sześcioro. Pierwszego dnia robiliśmy płytki metodą decoupage. Każde dziecko jedną. Powstały takie (zdjęcia komórką):



Drugiego dnia robiliśmy karteczki, które można obejrzeć w poprzednim poście, gdyby ktoś miał ochotę ;)

Trzeciego dnia powstały LOsy 25x25. Zadanie ambitne, efekty mnie zaskoczyły (pozytywnie!). Zdjęcia niestety równiez komórką... :(
Tu wszystkie razem:


I pojedynczo:




Czwartego dnia powstały sznury korali z papieru wg kursu na House of Art. I tu z kolei mogę powiedzieć, że zajęły nam one baaaardzo dużo czasu, a efekt taki sobie, więc w sumie nie polecam. Chyba, że dzieci będą starsze, te "moje" to maluchy raczej były...



Ostatniego dnia nie robiłam zdjęć i bardzo załuję, bo dzieci robiły podkładki pod kubek metodą decoupage i wyszły świetne!!!
Ogólnie jestem zadowolona i z tego co wiem od rodziców, dzieciaki tez zadowolone były. I o to chodzi, prawda? A przy okazji idea scrapbookingu i decoupage została zaszczepiona i kto wie - może zaowocuje? :D

5 komentarzy:

Rossie pisze...

zdolne dzieciaki Ci się trafiły, pierwszy LOs mi się podoba :D

coco.nut pisze...

To również mój ulubiony i najbardziej "mój" ;)

RosaliaArt pisze...

ale zdolne dzieci!! szczęka mi opadła na podłogę, ja chyba nie miałam tak fajnego startu :D ha ha

Filka pisze...

ale zdolne dzieciaczki :)
LOs z drzewkiem jest świetny :)

Lili pisze...

bardzo utalentowane dzieci. pozazdrościć uczniów. a uczniom Pani:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...