wtorek, 23 września 2008

scrapbooking






Po intensywnym okresie fascynacji biżuterią trafiłam na gazetowym foto-forum Rękodzieło i ozdoby na przepiękny datownik Agnieszki (znanej również jako malacc). link do jej wspaniałego bloga znajduje się w zakładkach. Tak się nim zachwyciłam, że zaczęłam szperać i szukać i wsiąkłam kompletnie i do teraz mnie trzyma - papierowa pasja... I chyba tak szybko nie puści... Zaczęłam od robienia kartek, a ostatnio nawet jakieś ramki, albumik i skrapy "popełniłam" ;) Do całkowitych początków wracać nie będę, więc tylko może zacznę od kartek, z których osobiście najbardziej jestem zadowolona. Ciekawe, czy uda się je wstawić na końcu tego posta...

No i oczywiście się nie udało... gdyby ktoś wiedział jak to się robi, będę szczerze wdzięczna za radę ;)
Aha - i to są takie trochę starsze karteczki, nieco nowsze postaram się wrzucić jutro :)

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...